حقه های فروشنده های باهوش
29 فروردین 1396
پژوهش ها نشان داده اند مغازه هایی با فضای داخلی سرد و آبی رنگ فروش بیشتری دارند تا مغازه های گرم و نارنجی رنگ که در آن مشتری ها بیشتر نسبت به قیمت های گران شاکی می شوند.
لمس کردن هم مهم است. مغازه هایی که کالاهای شان را جاهایی نگاه می دارند که افراد بتوانند اجناس با کیفیت را لمس کنند احتمال خریدشان بیشتر می شود.
موسیقی هم البته ابزار قدرتمندی است. موسیقی های آشنا باعث می شود خریدار جنس را زودتر بخرد و موسیقی های نا آشنا تحلیل خریدار را بالاتر میبرد و فروش سخت تر می شود .
خلاصه این که حالا دیگر رمز ماجرا را می دانید: آن گردنبند بدلی که خریدید و حالا حسرت می خورید که چرا خریدیدش یا آن کیف پول مردانه ای که خریدید و ازش استفاده نمی کنید، کاملا هم تقصیر خودتان نیست. «ارزونی دروغکی» و «جوّ خرید» بود که گول تان زد.